Pysio jak Fortuna, też nabawił się cukrowstrętu
Soki i nektary dla dzieci marki Pysio produkowane przez Agros Novą walczą w reklamie z Von Cukrem, głosząc hasło: Dziękuję, ja nie cukrzę.
W sieci ruszyła kampania reklamowa wspierająca Pysia bez dodatku cukru. 30-sekundowy spot przybliża dzieciom problematykę sztucznego dosładzania soków, napojów i nektarów owocowych. Reklama mówiąca, że wszystkie smaki Pysia bez wyjątku nie zawierają dodatku cukru.
Kampania osadzona jest w bajkowych realiach. Do Pysiogrodu ciągnie armia złego von Cukra. Jednak Pysio i jego przyjaciele dzielnie stawiają opór najeźdźcy. Nieustraszony Pysio przekonany, że dla smaku najlepsze są owoce, odpowiada von Cukrowi: Dziękuję, ja nie cukrzę! W tym pojedynku zwycięstwo odnosi Pysio i dzieci, rzucając w von Cukra owocami. Kampania realizuje cele wizerunkowe i produktowe. Buduje ją spot reklamowy oraz animowane banery. Komunikacja jest precyzyjnie zaplanowana pod kątem grupy docelowej. Jest realizowana za pośrednictwem najpopularniejszych kobiecych i dziecięcych portali, komunikatorów oraz wyszukiwarek. Dodatkowo, ponad kilkaset tysięcy kobiet otrzyma informację o Pysiu mailowo, a dzieci tą sama drogą zostaną zaproszone do zabawy z Pysiem na www.pysio.pl i do obejrzenia spotu. Kreację reklam przygotowała agencja Red8, media zakupił MediaCom.
Pysio jest od kilku lat wiceliderem rynku soków nektarów i napojów niegazowanych dla dzieci (po Kubusiu należącym do Maspeksu). W 2008 r. udziały marki Pysio w tym segmencie sięgały 16,4 proc.
JS