Redan zmienia strategię dla Trolla, liczy na jego rentowność jeszcze w tym roku
27.2.Warszawa (PAP) - W obliczu spowolnienia gospodarczego Redan
zmienia strategię dla swojej sieci Troll, chce do niej wprowadzić
zagraniczne brandy. Liczy, że sieć przekroczy...
27.2.Warszawa (PAP) - W obliczu spowolnienia gospodarczego Redan zmienia strategię dla swojej sieci Troll, chce do niej wprowadzić zagraniczne brandy. Liczy, że sieć przekroczy próg rentowności jeszcze w tym roku - powiedział PAP Robert Kozielski, wiceprezes Redanu.
"Zdecydowaliśmy się na zmianę strategii rozwoju marki Troll. Nowa strategia opiera się na współpracy z młodymi, dynamicznie się rozwijającymi modowymi markami zagranicznymi" - powiedział Kozielski.
Dodał, że najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest tworzenie sklepów wielobrandowych.
"Troll przynajmniej na razie pozostanie marką dla kobiet, próbujemy ją jednak trochę +repozycjonować+ w górę" - powiedział wiceprezes, dodając, że może to wpłynąć na poszerzenie grupy docelowej.
Odświeżenie wizerunku sieci Troll będzie się wiązać z pewnymi inwestycjami, ale zdaniem Kozielskiego, nie będą one duże.
Zarząd Redanu liczy, że sieć Troll przekroczy próg rentowności jeszcze w tym roku.
"Z naszych wstępnych analiz wynika, że Troll powinien być rentowny już w tym roku. W połowie roku powinny powstać nowe sklepy, kolekcja jesienno-zimowa będzie już z nowym Trollem" - powiedział wiceprezes.
Po czterech kwartałach 2008 roku strata brutto marki Troll wyniosła 4,3 mln zł przy przychodach w wysokości 44,5 mln zł.
Na koniec 2008 roku sieć Troll liczyła 84 salony.(PAP)
pel/ jtt/