2008 - House
W ostatnich latach jedną z najbardziej kontrowersyjnych reklam, które pojawiły się na bilbordach, była promocja kolekcji Virginity - odzieży marki House. W wielu miastach na tablicach pojawiły się zdjęcia dziewczyny i chłopaka w rozmodlonych pozach, z różańcami w ręku i napisem "Strzeż mnie ojcze". Na innych ci sami bohaterowie zostali sfotografowani w wyzywających, erotycznych pozach. W internetowej reklamie dziewczyna pyta: "Znam 69 sposobów na uchronienie dziewictwa - a ty?".
Reklamy oburzyły wielu Polaków, którzy uznali, że obrażają ich uczucia religijne. Twierdzono, że reklama wyśmiewa katolickie podejście do sprawy czystości przedmałżeńskiej.
Zdaniem KER reklamy te zawierają treści dyskryminujące ze względu na przekonania religijne, co jest sprzeczne z Kodeksem Etyki Reklamy oraz z obowiązującymi przepisami prawa. Nawiązanie do znanej powszechnie modlitwy niesie ryzyko obrazy uczuć religijnych dużej rzeszy odbiorców. Autorzy kampanii przyjęli opinię KER bez oporu, a reklamy zostały szybko wycofane.