Rusza kolejna odsłona projektu Getin Up 

GETIN UP, strategiczny projekt wdrażający nową filozofię biznesową Getin Banku, wkracza
w kolejną fazę. Po uruchomieniu w grudniu jednej z najnowocześniejszych na rynku bankowości internetowych, 14-tego stycznia Bank rozpoczyna kampanię medialną promującą flagowy produkt: rachunek GETIN UP. Ogólnopolska kampania wizerunkowa konta, wprowadza także nowe logo i nową identyfikację wizualną Banku. Zgodnie z założeniami strategii, utrzymując pozycję lidera rynku depozytów, Getin Bank otworzy się w tym roku na nowe grupy Klientów i postawi na walkę w segmencie kont. W najbliższych tygodniach sieć Getin uruchomi także pierwsze placówki nowego formatu, które docelowo zastąpią obecną formułę.

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

W ciągu ostatnich kilku lat Getin Noble Bank zbudował pozycję jednej z największych instytucji finansowych w kraju – jest II największym polskim bankiem, a zamykając 2012 rok może pochwalić się ponad 2-milionową rzeszą Klientów. Strategia na 2013 rok to kolejny krok w kierunku banku uniwersalnego i relacyjnej obsługi.

Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru. Być wybierani nie tylko ze względu na dobre parametry produktów – lokaty czy kredytu, ale też profesjonalną obsługę, nowoczesność. Krótko mówiąc – chcemy, aby to do nas przychodzili Klienci, którzy szukają „swojego banku”. „Mój bank” oznacza dziś w Polsce ten, w którym mamy ROR. Dlatego rozpoczęliśmy mocną walkę o rynek rachunków i uruchomiliśmy prjekt GETIN UP. Jego celem jest zaoferowanie Klientom praktycznych i prostych produktów oraz wejście na nowy, znacznie wyższy poziom jakości obsługi. Można powiedzieć, że GETIN UP to bankowość przemyślana od nowa. Zaprojektowaliśmy zmiany, zarówno na poziomie produktów, jak i obsługi, które stanowią esencję najlepszych rozwiązań technologicznych, ale jednocześnie wyróżnią się na rynku prostotą i funkcjonalnością. Nowoczesna bankowość musi być intuicyjna, przyjemna - bez zbędnych komplikacji i przerostu formy nad treścią. Postawiliśmy na praktyczność. Tej idei poświęcona jest nowa kampania Banku mówi Maciej Szczechura,
Członek Zarządu Getin Noble Banku.

Pierwszy etap projektu GETIN UP został wdrożony z końcem 2012 r. – obejmował uruchomienie jednej z najnowocześniejszych na rynku e-bankowości oraz powiązanego z nią rachunku. Na przełom stycznia i lutego Bank zaplanował kolejny krok: otwarte zostaną pierwsze placówki Getin nowej generacji, o wyższym od obecnego standardzie. W przyszłości nowy format oddziałów stopniowo zastąpi obecną sieć.

• możliwość wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta adresata, np. przy użyciu Facebooka, maila i SMS (nie musisz pamiętać numeru konta osoby, której chcesz zrobić przelew)
• płatności zbliżeniowe telefonem (jak wynika z badań Getin Banku, telefon to dziś centrum codziennych spraw konsumentów – np. aż 90% respondentów gdy zapomni z domu telefonu, wraca po niego. To więcej niż po portfel!)
• pierwsza na świecie karta Display Card MasterCard, która dzięki wbudowanemu ekranowi i funkcji tokenu umożliwia Klientowi bieżącą kontrolę wydatków. (jak wynika z badań Getin Banku, tylko 44% respondentów wie dokładnie ile ma pieniędzy na koncie. Większość konsumentów deklaruje, że chciałaby mieć możliwość kontroli nad stanem konta „od ręki” – np. w trakcie zakupów, poza domem)
• Załatwienie formalności za Klienta, który chce przenieść konto do Getin Banku (problematyczne formalności - np. przenoszenie zleceń stałych, poinformowanie pracodawcy o nowym numerze konta, przenoszenie limitu etc. - są główną barierą, aż przez 83% badanych wymienianą jako powód, dla którego nie przenieśli jeszcze rachunków do innego banku, nawet jeśli nie są zadowoleni z obecnego).

GETIN UP - nowe logo i nowa wizualizacja Banku

Kampania wizerunkowa konta GETIN UP wprowadzi jednocześnie nowe logo i nową identyfikację wizualną Banku. „GETIN UP to dla nas znacznie więcej niż tylko nowy rachunek – to nowa filozofia działania. Uznaliśmy, że zmiany jakie wprowadzamy w tym roku są na tyle przełomowe, że odzwierciedlać je powinna również zmiana wizerunku Banku. To dziś dynamiczna, coraz bardziej nowoczesna organizacja, oferująca swoje usługi coraz szerszym grupom klientów – nowy znak ma pokazywać tę zmianę. Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji Banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek” – mówi Maciej Szczechura. „Nowa identyfikacja jest elementem, nie osią strategii. Zmieniamy cały bank, a nie tylko jego marketing. Getin to 14-ta marka w Polsce pod kątem wartości i 3-cia spośród marek bankowych. Chcemy pokazać, że polska marka może oferować usługi i mieć wizerunek na poziomie najlepszych marek światowych” – dodaje.

Odświeżone logo i wizualizacja Banku to „powrót do korzeni” - odświeżenie idei GET IN, na której oparta była od początku marka. Motywem przewodnim znaku jest strzałka, która w graficznym połączeniu z nazwą GETIN BANK, symbolizuje zachętę do działania. „Nowe logo Getin Banku jest proste i dość odważne, bo przez swoją dynamikę i wyrazistość wyróżni się na rynku. Zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Nie boimy się porównań – chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów GET IN – wejdź, przekonaj się!” – mówi Natalia Załęcka Dyrektor Marketingu Getin Banku.

Informacje na temat kampanii

Kampania wystartuje 14 stycznia (18 stycznia – w TV) i potrwa przez 4 tygodnie. Obecność mediowa obejmie mix mediów wysokozasięgowych oraz wizerunkowych, w tym TV, prasę, outdoor oraz internet.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano wysoko pozycjonowane spoty w trzech długościach (60, 30 i 10s). Kampania prasowa obejmie dzienniki i tygodniki opinii oraz prasę rozrywkową – oprze się na wyróżniających się, niestandardowych dużych formatach. W outdoorze postawiono na nośniki typu backlight oraz citylighty w 10 największych miastach Polski oraz tablice w metrze warszawskim, natomiast w kampanii internetowej – na działania wizerunkowe, w tym duże i ekskluzywne formaty na portalach horyzontalnych.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.

Wybrane dla Ciebie

Zarabiają prawie 50 tys. zł. Rekordowy popyt na specjalistów
Zarabiają prawie 50 tys. zł. Rekordowy popyt na specjalistów
Lego wprowadza największy zestaw Star Wars w historii. Oto cena
Lego wprowadza największy zestaw Star Wars w historii. Oto cena
Polski gigant rybny rośnie w siłę. Przejął spółkę z Belgii
Polski gigant rybny rośnie w siłę. Przejął spółkę z Belgii
Koniec najstarszej kawiarni w Rzymie. Dobił ją czynsz za 180 tys. euro
Koniec najstarszej kawiarni w Rzymie. Dobił ją czynsz za 180 tys. euro
Zakopane przegrało w sądzie. Nadal będzie pobierać opłatę
Zakopane przegrało w sądzie. Nadal będzie pobierać opłatę
Miecz świetlny z "Gwiezdnych wojen" sprzedany. Padł rekord
Miecz świetlny z "Gwiezdnych wojen" sprzedany. Padł rekord
Pompy ciepła na wynajem. UE ma nowy pomysł
Pompy ciepła na wynajem. UE ma nowy pomysł
Chcą 1,2 tys. zł podwyżki, grożą strajkiem. Gigant handlowy mówi "nie"
Chcą 1,2 tys. zł podwyżki, grożą strajkiem. Gigant handlowy mówi "nie"
Ważna data dla pracowników. Po 30 września firmom grożą kary
Ważna data dla pracowników. Po 30 września firmom grożą kary
Spór o smród w Krakowie. Firma musi ograniczyć działalność
Spór o smród w Krakowie. Firma musi ograniczyć działalność
Koniec obowiązku dla pracujących emerytów? Resort ma plan
Koniec obowiązku dla pracujących emerytów? Resort ma plan
Chciał wziąć kredyt, skłamał w banku. Grozi mu 8 lat więzienia
Chciał wziąć kredyt, skłamał w banku. Grozi mu 8 lat więzienia