Trwa ładowanie...
getin up
21-01-2013 13:08

Rusza kolejna odsłona projektu Getin Up

GETIN UP, strategiczny projekt wdrażający nową filozofię biznesową Getin Banku, wkracza
w kolejną fazę. Po uruchomieniu w grudniu jednej z najnowocześniejszych na rynku bankowości internetowych, 14-tego stycznia Bank rozpoczyna kampanię medialną promującą flagowy produkt: rachunek GETIN UP. Ogólnopolska kampania wizerunkowa konta, wprowadza także nowe logo i nową identyfikację wizualną Banku. Zgodnie z założeniami strategii, utrzymując pozycję lidera rynku depozytów, Getin Bank otworzy się w tym roku na nowe grupy Klientów i postawi na walkę w segmencie kont. W najbliższych tygodniach sieć Getin uruchomi także pierwsze placówki nowego formatu, które docelowo zastąpią obecną formułę.

Rusza kolejna odsłona projektu Getin UpŹródło: Jupiterimages
d4345rd
d4345rd

W ciągu ostatnich kilku lat Getin Noble Bank zbudował pozycję jednej z największych instytucji finansowych w kraju – jest II największym polskim bankiem, a zamykając 2012 rok może pochwalić się ponad 2-milionową rzeszą Klientów. Strategia na 2013 rok to kolejny krok w kierunku banku uniwersalnego i relacyjnej obsługi.

Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru. Być wybierani nie tylko ze względu na dobre parametry produktów – lokaty czy kredytu, ale też profesjonalną obsługę, nowoczesność. Krótko mówiąc – chcemy, aby to do nas przychodzili Klienci, którzy szukają „swojego banku”. „Mój bank” oznacza dziś w Polsce ten, w którym mamy ROR. Dlatego rozpoczęliśmy mocną walkę o rynek rachunków i uruchomiliśmy prjekt GETIN UP. Jego celem jest zaoferowanie Klientom praktycznych i prostych produktów oraz wejście na nowy, znacznie wyższy poziom jakości obsługi. Można powiedzieć, że GETIN UP to bankowość przemyślana od nowa. Zaprojektowaliśmy zmiany, zarówno na poziomie produktów, jak i obsługi, które stanowią esencję najlepszych rozwiązań technologicznych, ale jednocześnie wyróżnią się na rynku prostotą i funkcjonalnością. Nowoczesna bankowość musi być intuicyjna, przyjemna - bez zbędnych komplikacji i przerostu formy nad treścią. Postawiliśmy na praktyczność. Tej idei poświęcona jest nowa kampania Banku mówi Maciej Szczechura,
Członek Zarządu Getin Noble Banku.

Pierwszy etap projektu GETIN UP został wdrożony z końcem 2012 r. – obejmował uruchomienie jednej z najnowocześniejszych na rynku e-bankowości oraz powiązanego z nią rachunku. Na przełom stycznia i lutego Bank zaplanował kolejny krok: otwarte zostaną pierwsze placówki Getin nowej generacji, o wyższym od obecnego standardzie. W przyszłości nowy format oddziałów stopniowo zastąpi obecną sieć.

• możliwość wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta adresata, np. przy użyciu Facebooka, maila i SMS (nie musisz pamiętać numeru konta osoby, której chcesz zrobić przelew)
• płatności zbliżeniowe telefonem (jak wynika z badań Getin Banku, telefon to dziś centrum codziennych spraw konsumentów – np. aż 90% respondentów gdy zapomni z domu telefonu, wraca po niego. To więcej niż po portfel!)
• pierwsza na świecie karta Display Card MasterCard, która dzięki wbudowanemu ekranowi i funkcji tokenu umożliwia Klientowi bieżącą kontrolę wydatków. (jak wynika z badań Getin Banku, tylko 44% respondentów wie dokładnie ile ma pieniędzy na koncie. Większość konsumentów deklaruje, że chciałaby mieć możliwość kontroli nad stanem konta „od ręki” – np. w trakcie zakupów, poza domem)
• Załatwienie formalności za Klienta, który chce przenieść konto do Getin Banku (problematyczne formalności - np. przenoszenie zleceń stałych, poinformowanie pracodawcy o nowym numerze konta, przenoszenie limitu etc. - są główną barierą, aż przez 83% badanych wymienianą jako powód, dla którego nie przenieśli jeszcze rachunków do innego banku, nawet jeśli nie są zadowoleni z obecnego).

d4345rd

GETIN UP - nowe logo i nowa wizualizacja Banku

Kampania wizerunkowa konta GETIN UP wprowadzi jednocześnie nowe logo i nową identyfikację wizualną Banku. „GETIN UP to dla nas znacznie więcej niż tylko nowy rachunek – to nowa filozofia działania. Uznaliśmy, że zmiany jakie wprowadzamy w tym roku są na tyle przełomowe, że odzwierciedlać je powinna również zmiana wizerunku Banku. To dziś dynamiczna, coraz bardziej nowoczesna organizacja, oferująca swoje usługi coraz szerszym grupom klientów – nowy znak ma pokazywać tę zmianę. Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji Banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek” – mówi Maciej Szczechura. „Nowa identyfikacja jest elementem, nie osią strategii. Zmieniamy cały bank, a nie tylko jego marketing. Getin to 14-ta marka w Polsce pod kątem wartości i 3-cia spośród marek bankowych. Chcemy pokazać, że polska marka może oferować usługi i mieć wizerunek na poziomie najlepszych marek światowych” – dodaje.

Odświeżone logo i wizualizacja Banku to „powrót do korzeni” - odświeżenie idei GET IN, na której oparta była od początku marka. Motywem przewodnim znaku jest strzałka, która w graficznym połączeniu z nazwą GETIN BANK, symbolizuje zachętę do działania. „Nowe logo Getin Banku jest proste i dość odważne, bo przez swoją dynamikę i wyrazistość wyróżni się na rynku. Zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Nie boimy się porównań – chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów GET IN – wejdź, przekonaj się!” – mówi Natalia Załęcka Dyrektor Marketingu Getin Banku.

Informacje na temat kampanii

Kampania wystartuje 14 stycznia (18 stycznia – w TV) i potrwa przez 4 tygodnie. Obecność mediowa obejmie mix mediów wysokozasięgowych oraz wizerunkowych, w tym TV, prasę, outdoor oraz internet.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano wysoko pozycjonowane spoty w trzech długościach (60, 30 i 10s). Kampania prasowa obejmie dzienniki i tygodniki opinii oraz prasę rozrywkową – oprze się na wyróżniających się, niestandardowych dużych formatach. W outdoorze postawiono na nośniki typu backlight oraz citylighty w 10 największych miastach Polski oraz tablice w metrze warszawskim, natomiast w kampanii internetowej – na działania wizerunkowe, w tym duże i ekskluzywne formaty na portalach horyzontalnych.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.

d4345rd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4345rd