Rusza nowa kampania Lidla z Dorotą Wellman. Będzie Szyc, Mucha i Okrasa

Już wiadomo, jak Lidl chce powtórzyć sukces kampanii z dwójką kucharzy: Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Od czwartku rusza nowa akcja pod hasłem "Dorota, Karol i Goście".

Rusza nowa kampania Lidla z Dorotą Wellman. Będzie Szyc, Mucha i Okrasa
Lidl Polska
Mieszko Rozpędowski

02.09.2015 | aktual.: 02.09.2015 16:41

Już wiadomo, jak Lidl chce powtórzyć sukces kampanii z dwójką kucharzy – Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Od czwartku rusza nowa akcja pod hasłem „Dorota, Karol i Goście”. Główną twarzą kampanii jest Dorota Wellman, która dodatkowo ujawniła, że 300 tys. zł z honorarium przeznaczy na cele charytatywne.

Dziennikarce towarzyszyć będzie znany z wcześniejszych spotów Lidla - Karol Okrasa. W nowej kampanii oprócz prowadzących, co tydzień pojawiać się będą nowi goście – kucharze, amatorzy i osoby znane – wśród nich: m.in. Anna Mucha, Borys Szyc i Stefano Terrazzino.

Nowa kampania Lidla, rodzaj talk-show, startuje dzisiaj – nie wiadomo, ile potrwa.

- Dorotę, Karola oraz ich gości będziemy mieli okazję spotykać co tydzień w sobotę o 17:15 i w niedzielę o około godziny 19:50 w TVP1. Będzie to innowacyjna koncepcja spotu reklamowego w konwencji talk-show. Będą zapowiedzi każdego odcinka w piątki oraz w soboty, natomiast premiera zawsze na kuchnialidla.pl w piątek – mówiła na konferencji Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W nowej odsłonie kampanii punktem centralnym będzie kuchnia, do której Dorota i Karol będą zapraszać gości.

- Ci goście to będą osoby znane, ale również amatorzy – osoby zupełnie nieznane, posiadające jednak niezwykle ciekawe, inspirujące historie. Tak naprawdę istotna będzie rozmowa o gotowaniu, o kulinariach, ale najważniejsze będzie samo gotowanie – mówił podczas środowej konferencji przedstawiciel Lidla.

Wśród gości Doroty i Karola zobaczymy przedstawicieli kuchni francuskiej - Elizabeth Duda, włoskiej - Stefano Terrazzino i greckiej – Theofilos Vafidis.

Kontrakty i szczegóły wynagrodzeń są poufne. Wellman podobnie jak w przypadku kampanii jogurtów Activia, część honorarium przeznaczy na cele charytatywne.

Na konto Fundacji TVN „Nie jesteś sam” Wellman przeleje 100 tys. zł, a 200 tys. zł dla innych instytucji, które potrzebują pomocy – hospicjów i szpitali.

Wellman poinformowała o tym, zanim dziennikarze zdążyli zadać jakiekolwiek pytania. Spotkała ją za to głośna owacja.

Dziennikarkę za udział w kampanii skrytykował Klub Jagielloński, o czym pisaliśmy tutaj.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (199)