Ruszył przetarg na e‑usługi dla Policji w ramach projektu o wart. 100 mln zł
19.05. Warszawa (PAP) - Centrum Projektów Informatycznych MSWiA ogłosiło przetarg na budowę i wdrożenie ogólnokrajowej platformy e-usług dla Policji - wynika z suplementu do...
19.05. Warszawa (PAP) - Centrum Projektów Informatycznych MSWiA ogłosiło przetarg na budowę i wdrożenie ogólnokrajowej platformy e-usług dla Policji - wynika z suplementu do Dziennika Urzędowego UE. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Zintegrowana, wielousługowa platforma komunikacyjna Policji z funkcją e-Usługi dla obywateli i przedsiębiorców" współfinansowanego z POIG, którego całkowita wartość to 100 mln zł.
Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie nowoczesnej platformy komunikacyjnej oraz e-usług, w oparciu o eksploatowane w Policji komponenty Zintegrowanego Systemu Obiegu Dokumentów Elektronicznych (ZSODE) oraz dostarczony przez zamawiającego sprzęt i oprogramowanie standardowe.
Platforma komunikacyjna, zbudowana w ramach zamówienia, ma wspierać nowoczesne metody pracy i komunikacji Policji. Wdrożony w skali całej organizacji elektroniczny obieg dokumentów ma usprawnić przepływ informacji oraz szybkie dotarcie do wiedzy niezbędnej w codziennej pracy (tworzenie wirtualnych środowisk pracy grupowej, takich jak: e-learning oraz tele- i wideo- konferencje).
Ponadto zamawiający wymaga wykonania e-usług Policji, tj.: e-pozwolenie na broń, e-licencje, e-skarga oraz e-zażalenie, e-zbywanie majątku, e-zamówienia publiczne, z wykorzystaniem formularzy elektronicznych oraz narzędzi dostępnych na platformie ePUAP.
Przetarg realizowany jest według procedury ograniczonej. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mija 15 czerwca. Do dalszego etapu postępowania będzie zaproszonych pięciu wykonawców. (PAP)
gsu/ asa/