Ryanair? Już nie. Firma zmieniła w Polsce nazwę i logo
Ryanair Sun - polski oddział przewoźnika - nazywa się teraz Buzz. W przyszłości zmieni się też logo. W miejsce irlandzkiej harfy pojawi się pszczoła.
Załogi dostaną nowe stroje w grudniu. Jak informuje portal fly4free.com, na początku przyszłego roku samoloty zostaną przemalowane w żółto-czarne barwy.
Wystartowała też nowa strona internetowa buzzair.com. Na razie można znaleźć na niej wyłącznie informacje dotyczące warunków przewozu. Wkrótce będzie można na niej zamawiać bilety na wszystkie połączenia realizowane przez Ryanaira.
Ryanair Sun realizuje nieco ponad połowę lotów z Polski i do Polski wykonywanych przez spółkę-matkę. Zmiana nazwy marki ma obniżyć koszty działalności przewoźnika.
Buzz będzie wynajmował spółce-matce samoloty i załogi. Pracownicy będą zatrudniani na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej. Ich pracodawcą będzie spółka Warsaw Aviation.
1 listopada Buzz przejmie od Ryanaira bazy w Pradze i Sofii, a w grudniu w Budapeszcie.
Obejrzyj: Kongres 590 - Konferencja PKP
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl