Santander, ING i mBank - problemy z bankowością internetową

Klienci Santander Banku, ING Banku Śląskiego i mBanku mogli w piątek mieć problemy z bankowością internetową i aplikacją mobilną.

Santander, ING i mBank - problemy z bankowością internetową
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

10.01.2020 | aktual.: 10.01.2020 21:53

W piątek 10 stycznia około południa klienci mBanku mogli mieć problem z zalogowaniem się do aplikacji i serwisu transakcyjnego. Nie działał też BLIK. Bez problemu można było natomiast płacić kartą.

Około 13 mBank poinformował, że serwis transakcyjny już działa. "Pracujemy nad przywróceniem działania aplikacji mobilnej" - napisano wtedy w komunikacie. "Usunęliśmy dzisiejszą awarię. Niech to będzie udany weekend dla wszystkich :)" - napisali na Twitterze przedstawiciele banku.

Z kolei u części klientów Santander Banku mogły występować problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji. Podobne problemy nie minęły także klientów ING Banku Śląskiego.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (219)