Seks, przemoc, alkohol i łamanie prawa - takie są nasze reklamy
Te reklamy szokowały w ostatnim czasie
Rada Etyki Mediów miała w ostatnim czasie masę pracy z zapędami naszych marketingowców. Często ich wyobraźnia szła zbyt daleko naruszając godność kobiet, szermując okrucieństwem lub namawiając do łamania prawa.
Na półnagie albo prawie całkiem obnażone młode kobiety reklamujące bieliznę na billboardach już niewielu Polaków zwraca uwagę. To dlatego teraz obok pojawiają się wypisane wielkimi literami hasła reklamowe, przemycające lub sugerujące treści pornograficzne. Jeśli nawet go nie zauważysz, to gdy wybuchnie skandal, na pewno się o wszystkim dowiesz.
Rada Etyki Mediów miała w ostatnim czasie masę pracy z zapędami naszych marketingowców. Często ich wyobraźnia sięga zbyt daleko, naruszając godność kobiet, epatując okrucieństwem lub namawiając do łamania prawa.
Na zdjęciu: Plakat społecznej Kampanii Przeciwko Homofobii, która w 2007 roku zszokowała mieszkańców największych polskich miast swoją bezkompromisowością