Serwis Amazon.de jest dostępny w języku polskim

Warszawa, 19.10.2016 (ISBnews) - Serwis Amazon.de jest już dostępny w języku polskim; dodatkowo wartość zamówienia, która upoważnia do darmowej dostawy, została obniżona z 49 na 39 euro, poinformowała spółka.

19.10.2016 | aktual.: 19.10.2016 10:23

"Po obniżeniu do 39 euro kwoty zamówienia kwalifikującego się do darmowej dostawy i wprowadzeniu opcji dostarczenia przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, jest to kolejna inicjatywa skierowana w stronę polskich klientów, która zwiększa komfort dokonywania zakupów" - czytamy w komunikacie.

W języku polskim dostępne są obecnie następujące funkcje: elementy nawigacji serwisu, nazwy produktów, obsługa klienta drogą mailową oraz przez telefon, strony pomocy, zakładka Moje konto oraz wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia i wysyłki zamówienia. Na stronie będą sukcesywnie pojawiać się kolejne treści przetłumaczone na język polski.

"Prace nad tym projektem trwają od miesięcy i nadal będziemy dokładać wszelkich starań, aby zakupy w naszym serwisie były jeszcze wygodniejsze dla polskich klientów" - powiedział szef Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku Rafał Kukliński, cytowany w komunikacie.

Serwis Amazon.de oferuje klientom produkty w ponad 25 kategoriach oraz szybkie dostawy realizowane za pośrednictwem nowoczesnej sieci logistycznej Amazon.

Polska wersja językowa jest dostępna w przeglądarkach na urządzeniach stacjonarnych i przenośnych, a wybór języka jest zapamiętywany w profilu klienta, co ułatwia korzystanie z serwisu w przyszłości, podkreślono w materiale.

W 2015 roku została uruchomiona została wersja anglojęzyczna serwisu Amazon.de, a w sierpniu 2016 r. dodano język holenderski.

Amazon jest operatorem globalnej platformy e-commerce. Od 2014 r. zainwestował ponad 3 mld zł w Polsce, tworząc zaplecze biznesowe i prowadząc działalność operacyjną w 3 centrach dystrybucyjnych.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)