Sieci handlowe w Polsce. Nowa marka własna od Biedronki
Portugalska sieć sklepów Biedronka wprowadza do sklepów kolejną, nową markę własną. "Smaki świata" to nowy brend spółki Jeronimo Martins Polska. Swoją obecność w punktach handlowych zainaugurowała w ramach akcji - "Kuchnia włoska".
24.04.2017 10:21
Jak podają wiadomościhandlowe.pl, w ramach pierwszej akcji nowej marki własnej Biedronki możemy zaopatrzyć się w kilkadziesiąt produktów w tym część przygotowana specjalnie dla tego brendu, m.in.: Salamino Italiano alla Cacciatora ChNP, Ser Burrata, Mortadella Bologna IGP czy Ser Ricott. Oprócz produktów specjalnie dedykowanych w sprzedaży są także inne, pochodzące z Włochy lub kojarzone i wykorzystywane w tamtejszej kuchni.
Jeronimo Martins Polska w ramach kolejnych tego typu akcji tematycznych będzie wypuszczać kolejne specjały "Smaki świata".
W lutym b.r. Biedronka wystartowała również z nową marką odzieżową. To profesjonalna odzieży i sprzęt sportowy "Seven for 7". W ofercie tekstyliów, tworzonych przez polskich projektantów, dostępne są m.in.: T-shirty, legginsy, spodnie, buty sportowe, skarpety, bluzy, itp.
Biedronka ma w Polsce już 2729 sklepy - to ponad 70 proc. dyskontów w naszym kraju.Największy konkurent sieci Lidl - ma 607 sklepów, Netto 362, a Aldi 118. W najbliższych latach dominacja Biedronki jest niezagrożona - tak uważają eksperci Haitong Bank, którzy szacują, że do 2020 roku osiągnie 19 proc. rynku.
2,52 mld euro, czyli 10,78 mld zł wyniosły obroty sieci Biedronka od stycznia do marca. Oznacza to o przeszło 10 proc. lepszy wynik niż w pierwszym kwartale zeszłego roku. Nie wszystkie przedsięwzięcia Jeronimo Martins w Polsce idą tak dobrze - siostrzana sieć drogerii Hebe była w pierwszym kwartale na minusie.