Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 8,35% r/r w październiku
Warszawa, 04.12.2014 (ISBnews) - Sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadła o 8,35% r/r w październiku br. Liderem pod względem sprzedaży ogółem pozostał "Fakt", a największy wzrost sprzedaży w ujęciu rocznym odnotował "Parkiet", wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
04.12.2014 11:06
Średnia sprzedaż ogółem dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) w październiku wyniosła 323.216 egz., co oznacza spadek o 0,32% r/r, wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 168.663 egz., po spadku o 8,35%.
Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zwiększył się o 2,90% do 159.516 egz.
Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 6,48% i wyniosła 54.881 egz.
Sprzedaż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) odnotowała spadek o 7,52% r/r do 45.723 egz. w październiku br., wynika z danych przedstawionych przez portal.
Największy spadek, wynoszący 17,78% (do 18.951 egz.), zanotowała "Gazeta Polska Codziennie" (Forum).
Natomiast największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communications "Gazeta Giełdy Parkiet" - jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 15,82% r/r do 4.408 egz. Tytuł znalazł się jednak na ostatniej pozycji.
(ISBnews)