Trwa ładowanie...
d49w88h

Sprzedaż outdooru w I poł. 2010 r. spadła rdr o 5,4 proc. - IGRZ

27.07. Warszawa (PAP) - Wartość rynku reklamy zewnętrznej spadła w I połowie 2010 roku w ujęciu rok do roku o 5,4 proc. do 296,6 mln zł. W samym II kwartale 2010 roku w ujęciu rok...

d49w88h
d49w88h

27.07. Warszawa (PAP) - Wartość rynku reklamy zewnętrznej spadła w I połowie 2010 roku w ujęciu rok do roku o 5,4 proc. do 296,6 mln zł. W samym II kwartale 2010 roku w ujęciu rok do roku był to spadek o 1 proc. do 174,8 mln zł - poinformowała we wtorkowym raporcie Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).

"Świadczy on (wynik pierwszego półrocza - PAP) o zahamowaniu tendencji spadkowej ostatnich osiemnastu miesięcy (...). Sądzę, że zmiany strukturalne na polskim rynku out of home mogą w konsekwencji przyspieszyć wzrost sprzedaży i zwiększyć rentowność firm działających na polskim rynku reklamowym. Zapewne do końca tego, a przede wszystkim w przyszłym roku. Uważam również, że w ciągu trzech najbliższych lat wzrośnie znacząco rola out of home w kampaniach reklamowych. Także dzięki procesowi +trzeciej fazy+ konsolidacji" - powiedział cytowany w komunikacie Lech Kaczoń, prezes IGRZ.

"Początek bieżącego roku (wyniki pierwszego kwartału) nie wydawał się optymistyczny. Izba prognozowała jednak lepsze wyniki w kolejnych okresach 2010 roku. Trend ten zaczyna się potwierdzać. Jest bowiem związany z rygorystyczną polityką oszczędnościową firm w zakresie inwestycji oraz poprawianiem systemów sprzedaży powierzchni ekspozycyjnych na posiadanych przez nie nośnikach reklamy" - dodał.

jru/ gor/

d49w88h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d49w88h