Sprzedaż struktur B. Handlowego mocno wzrosła
Sprzedaż produktów strukturyzowanych Banku Handlowego w okresie styczeń-maj 2008 roku była o 341 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2007 roku - poinformował Grzegorz Górski, dyrektor w banku.
Dyrektor podał, że wartość sprzedaży tych produktów w I kwartale 2008 roku była o 44 proc. wyższa niż w ostatnim kwartale 2007 roku.
_ Szacujemy, że rośniemy szybciej niż rynek _ - powiedział Grzegorz Górski, dyrektor zarządzający Pion Zarządzania Produktami Detalicznymi i Usługami Maklerskimi.
Bank liczy na dalszy wzrost sprzedaży produktów strukturyzowanych między innymi dzięki planom wprowadzenia tych produktów do oferty placówek CitiFinancial. Niewykluczone, że pilotaż sprzedaży w niektórych tych placówkach ruszy jeszcze w 2008 roku.
W kwietniu 2008 roku produkty strukturyzowane miały 51 proc. udział w strukturze sprzedaży produktów inwestycyjno-ubezpieczeniowych Banku Handlowego, podczas gdy rok wcześniej udział tych produktów wynosił 3 proc.
Plany systematycznego inwestowania mają natomiast obecnie 5 proc. udział.
_ Udział produktów strukturyzowanych nie powinien znacznie się zmieniać, liczmy natomiast na wzrost udziału planów systematycznego inwestowania _ - powiedział Górski.