Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w 2011 roku spadła o 9,6 proc. rdr
06.02. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w 2011 roku średnio 305 861 sztuk i było o 9,6 proc. niższe niż w 2010 r....
06.02. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w 2011 roku średnio 305 861 sztuk i było o 9,6 proc. niższe niż w 2010 r. - podały Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą średnią sprzedaż dzienników w 2011 roku.
2011 2010 Spadek (proc.)
Gazeta Wyborcza 305 861 335 498 9,6 Fakt 394 460 437 060 10,8 Rzeczpospolita 129 276 141 156 9,2 Super Express 174 322 184 035 5,5 Dziennik Gazeta Prawna 91 554 99 559 8,7 kam/ ana/