Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju spadła o 8,7 proc. rdr (opis)

05.07. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2010 roku 338.035 sztuk i było o 8,7 proc. niższe niż rok...

05.07.2010 | aktual.: 05.07.2010 11:23

05.07. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2010 roku 338.035 sztuk i było o 8,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w maju 2010 roku było niższe o 11,5 proc. w stosunku do kwietnia 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w maju 100.356 egzemplarzy, co oznacza spadek o 3,3 proc. mdm. Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".

W maju liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 460.602 egzemplarze, co oznacza wzrost rok do roku o 1,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 8,0 proc.

W maju w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 0,7 proc., do 184.803 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 13,9 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w maju wyniosło 140.220 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 8,2 proc. (PAP)

bas/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaagora
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także