Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu spadła o 14,7 proc. rdr (opis)
06.05. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2010 roku 339.236 sztuk i było o 14,7 proc. niższe niż rok...
06.05. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2010 roku 339.236 sztuk i było o 14,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu 2010 roku było wyższe o 0,4 proc. w stosunku do lutego 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 103.286 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 0,8 proc. mdm. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 443.390 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 0,2 proc.
W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 13,1 proc., do 172.664 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 6,4 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 141.602 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 3,7 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,8 proc. (PAP)
epo/ jtt/