Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu spadła o 16,7 proc. rdr (opis)
05.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2013 roku 236.118 sztuk i było o 16,7 proc. niższe niż rok...
05.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2013 roku 236.118 sztuk i było o 16,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2013 było niższe o 8,6 proc. w stosunku do grudnia 2012 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 98.836 egzemplarzy, co oznacza spadek o 29,5 proc. rdr oraz wzrost o 34,5 proc. mdm.
W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 361.617 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 8,7 proc. oraz wzrost o 4,7 proc. mdm.
W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 5,1 proc., do 159.999 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 0,3 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 76.839 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 37,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 22,6 proc. (PAP)
kam/ asa/