Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" we wrześniu spadła o 10,2 proc. rdr (opis)
04.11. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2009 roku 355.565 sztuk i było o 10,2 proc. niższe niż rok...
04.11.2009 | aktual.: 04.11.2009 11:15
04.11. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2009 roku 355.565 sztuk i było o 10,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" we wrześniu 2009 roku było niższe o 0,2 proc. w stosunku do sierpnia 2009 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło we wrześniu 98.879 egzemplarzy. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
We wrześniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 443.427 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 5,8 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,4 proc.
We wrześniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 7,1 proc., do 182.741 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 0,9 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" we wrześniu wyniosło 138.869 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 9,84 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła natomiast o 1,52 proc.(PAP)
bas/ jtt/