Trwa ładowanie...
d241t0u

Stokrotka Optima to nowa formuła sklepów sieci. Pierwsze punkty już otwarte

Nowe sklepy Stokrotki mają cechować się zmniejszonym, bardziej wyselekcjonowanym asortymentem. Jednocześnie w Optimie mają być konkurencyjne ceny. Pierwsze dwa punkty w Polsce już są uruchomione.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Nowe sklepy Stokrotki powstają w Lublinie.
Nowe sklepy Stokrotki powstają w Lublinie. (Materiały prasowe, Fot: Stokrotka)
d241t0u

– Stokrotka Optima to test nowej formuły prowadzenia sklepu. Cały czas uważnie obserwujemy to, co się dzieje na rynku oraz szukamy nowych rozwiązań, które będą stanowiły kolejny krok w rozwoju naszej firmy – mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor marketingu i sprzedaży, członek zarządu Stokrotka, cytowany przez portal wiadomoscihandlowe.pl.

Stokrotka Optima posiada dedykowaną identyfikację wizualną, jednak elementy charakterystyczne zostały zachowane.

Pierwsze punkty Optimy sieć otworzyła w Lublinie – to właśnie tam mieści główna siedziba firmy, a także zaplecze kompetencyjne i baza logistyczna. Sklepy są powierzchniowo podobne do supermarketów Stokrotki. Jednak różnią się polityką ceną oraz asortymentem.

d241t0u

Zobacz także: System oparty o Business Intelligence

– Stokrotka Optima wyróżnia się wyselekcjonowanym portfolio produktów oraz konkurencyjnymi cenami. Zależy nam bowiem, aby wypracować taką formułę prowadzenia sklepu, która będzie optymalna pod różnymi względami, m.in. oferty asortymentowej, powierzchni sklepów, czy polityki – tłumaczy Paweł Paziewski, dyrektor ds. integracji operacyjnej w Stokrotka.

– Żyjemy w bardzo dynamicznym świecie, który wymaga od nas elastyczności i otwartości na zmiany. Stokrotka Optima ma być przestrzenią, dzięki której uzyskamy odpowiedź na pytanie, jakie rozwiązania są najbardziej korzystne z punktu widzenia klientów i firmy – podkreśla Mirosław Wawryszczuk.

d241t0u

Sprawdź: UOKiK nie odpuszcza. Po Biedronce sprawdzi Stokrotkę

Stokrotka nie jest jedyną siecią, która wprowadza sklepy w nowych formatach. Oprócz niej bowiem sklepy mini testuje Biedronka. Natomiast Żabka podbija dworce formatem Galaxy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d241t0u

Podziel się opinią

Share
d241t0u
d241t0u