Sygnity w ciągu ośmiu tygodni pozyskało 2,5 tys. klientów dla Quatry

26.03. Warszawa (PAP) - Programy finansowo-księgowe Quatra, których producentem jest Sygnity, w ciągu ośmiu tygodni od wejścia na rynek pozyskały 2,5 tys. klientów. Sieć partnerów...

26.03.2012 | aktual.: 26.03.2012 16:53

26.03. Warszawa (PAP) - Programy finansowo-księgowe Quatra, których producentem jest Sygnity, w ciągu ośmiu tygodni od wejścia na rynek pozyskały 2,5 tys. klientów. Sieć partnerów handlowych w tym czasie wzrosła do 46 dystrybutorów. Do końca 2012 r. liczba klientów Quatry ma wzrosnąć czterokrotnie - podała spółka w komunikacie prasowym.

Sygnity nie podało jaka część klientów Quatry zapłaciła za oprogramowanie.

Spółka podała, że 45 proc. klientów korzysta z nowej marki systemów za pośrednictwem internetu w modelu SaaS.

Sygnity informowało wcześniej, że sprzedaż rozwiązań dla sektora MŚP do końca 2012 r. wygeneruje przychody rzędu 10 mln zł, a do końca 2013 r. spodziewane są przychody na poziomie 20 mln zł. W 2012 r. spółka planuje również zwiększenie sieci sprzedaży do 200 partnerów handlowych oraz wyjście z ofertą na rynki zagraniczne z modułami oprogramowania Quatra, nieobjętymi lokalnym prawem fiskalnym.(PAP)

gsu/ ana/

Źródło artykułu:PAP
giełdainformatykaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)