Szykuje się wielkie starcie. Herbata kontra kawa
Po licznych sieciach kawiarni przyszedł czas na herbaciarnie. Dilmah - herbaciana potęga ze Sri Lanki rzuca wyzwanie kawiarniom - informuje "Puls Biznesu".
T-bar - tak będą nazywać się herbaciarnie otwierane pod szyldem Dilmah. Choć Polacy piją mnóstwo tego popularnego napoju, to jak przyznaje na łamach gazety prezes i założyciel firmy - Merrill Fernando, spożywają ją w domowym zaciszu i nie rozróżniając jej rodzajów.
Jest o co walczyć. 90 proc. Polaków pije herbatę ekspresową, co drugi robi to 2-3 razy dziennie. Lepsi od nas są tylko Brytyjczycy, Turcy, Irlandczycy i Rosjanie.
Tomasz Witomski, prezes Gourment Foods, polskiego dystrybutora Dilmah, zapewnia, że t-bary powstaną w kolejnych miastach, mają one pełnić przede wszystkim rolę edukacyjną i przeciwdziałać się panowaniu kawy.
jk -wp.pl / Puls Biznesu