Tak się robi interesy w Chinach
Tak się podbija Chiny
W Chinach nawet największe rynkowe rekiny stają się płotkami. Wystarczy, że zlekceważą upodobania tamtejszego konsumenta. Wielka Coca-Cola długo miała problemy z chińskim producentem napojów Wahaha (chin. uśmiech dziecka, czytaj: ła ha ha), który nie dawał szans amerykańskiemu potentatowi. Dlaczego? Bo sprzedawał Chińczykom to, co ci chcieli kupić, a nie jak Coca-Cola, która chciała ich przekonać, żeby kupowali to, co ona sprzedaje.
W Chinach nawet największe rynkowe rekiny stają się płotkami. Wystarczy, że zlekceważą upodobania tamtejszego konsumenta. Wielka Coca-Cola długo miała problemy z chińskim producentem napojów Wahaha (chin. uśmiech dziecka, czytaj: ła ha ha), który nie dawał szans amerykańskiemu potentatowi. Dlaczego? Bo sprzedawał Chińczykom to, co ci chcieli kupić, a nie jak Coca-Cola, która chciała ich przekonać, żeby kupowali to, co ona im sprzedaje.