Piwo Dog in the Fog
Piwo Dog in The Fog to piwo produkowane przez Kompanię Piwowarską w latach 2005 - 2010. Stało się znane z dwóch powodów.
Po pierwsze napój miał nawiązywać do kultury piwnej na Wyspach Brytyjskich. W ten sposób aranżowano spoty reklamowe. Nie znalazło to jednak zrozumienia wśród polskich konsumentów.
Najlepszym tego przykładem jest kontrowersyjny film reklamowy oparty na typowo angielskim poczuciu humoru. W spocie strażnicy więzienni, wraz ze skazańcem przygotowywanym do wykonania kary śmierci, wspólnie opowiadają sobie dowcipy. Spot kończy się zdaniami strażnika: "Fotka na pamiątkę" oraz Przekręcamy czerwona gałeczkę?". Niektóre stacje telewizyjne w ogóle odmówiły emisji tej reklamy.
Drugi powód to zastosowanie flash mobów w celu promowania piwa. Przez kilka tygodni w polskich miastach pojawiały się osoby prowadzące na smyczy niewidzialnego psa. Dopiero po pewnym czasie Kompania Piwowarska poinformował, że to element jej kampanii promocyjnej. Od tego czasu smycz z niewidzialnym psem stała się modnym gadżetem.
Niestety piwo nie przypadło do gustu konsumentom, co wiąże się w ogóle z niskim popytem na piwa aromatyzowane w Polsce.