TelForceOne liczy na utrzymanie około 10 proc. dynamiki wzrostu przychodów w 2011

15.02. Warszawa (PAP) - TelForceOne, którego przychody wzrosły w 2010 roku o 10,5 proc. do 113,1 mln zł, ma nadzieję na utrzymanie tej dynamiki w 2011 roku i dalszy wzrost zysków -...

15.02. Warszawa (PAP) - TelForceOne, którego przychody wzrosły w 2010 roku o 10,5 proc. do 113,1 mln zł, ma nadzieję na utrzymanie tej dynamiki w 2011 roku i dalszy wzrost zysków - poinformował dziennikarzy wiceprezes spółki Wiesław Żywicki.

Dodał, że TelForceOne nie wyklucza wypłaty dywidendy z zysku wypracowanego w 2011 roku.

"Byłbym zadowolony, gdyby w tym roku udało się nam utrzymać ubiegłoroczną dynamikę zwiększenia przychodów. Wzrost zysku netto o przeszło 100 proc. będzie jednak trudny do utrzymania. Zasoby w postaci obniżania kosztów są już bardzo ograniczone. Spodziewam się wzrostu zysków, ale już nie w tak dużej skali" - powiedział.

W 2010 roku zysk netto TelForceOne wzrósł o 113,7 proc. do 4,3 mln zł, a EBITDA zwiększyła się o 35,3 proc. do 10,5 mln zł.

Wiceprezes powiedział, że czynnikami które przyczynią się do tegorocznej poprawy wyników to m.in. kolejne kontrakty z nowymi operatorami. Spółce sprzyjają także prognozy dotyczące wzrostu siły nabywczej Polaków o 6 proc., a także starzenie się społeczeństwa, co zwiększa grupę docelową sprzedawanych przez spółkę aparatów myPhone, przeznaczonych dla seniorów.

Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu (Simple Life).

TelForceOne sprzedał w 2010 roku 200.116 sztuk aparatów GSM marki myPhone, czyli o 76,6 proc. więcej niż w 2009 roku.

Aparaty komórkowe myPhone są obecnie dostępne u takich europejskich operatorów jak TELE 2 (w Chorwacji), T-Mobile (w Czechach i na Słowacji), ELISE (w Estonii), Play (w Polsce) i Si Mobil (Vodafone) na Słowenii.

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej.

Produkty TelForceOne są w ofercie największych sieci handlowych w Polsce takich jak: Carrefour, Tesco, Real, Saturn, Media Markt, Vobis, czy Selgros Cash&Carry.(PAP)

epo/ ana/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Czekały ich kolosalne podwyżki cen ciepła. Mogą zostać uratowani
Czekały ich kolosalne podwyżki cen ciepła. Mogą zostać uratowani
Przywiozła "pamiątkę" z wakacji w Egipcie. Grozi jej 5 lat więzienia
Przywiozła "pamiątkę" z wakacji w Egipcie. Grozi jej 5 lat więzienia
Wysłali marchew do Polski, zarobili ponad 127 mln zł. Skąd pochodzi?
Wysłali marchew do Polski, zarobili ponad 127 mln zł. Skąd pochodzi?
Nowa moneta 10 zł już trafiła do obiegu. Oto jak wygląda
Nowa moneta 10 zł już trafiła do obiegu. Oto jak wygląda
Rolnicy planują protesty. "To jest kpina w żywe oczy"
Rolnicy planują protesty. "To jest kpina w żywe oczy"
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie