Trwa ładowanie...
d46klr8

TelForceOne liczy na utrzymanie około 10 proc. dynamiki wzrostu przychodów w 2011

15.02. Warszawa (PAP) - TelForceOne, którego przychody wzrosły w 2010 roku o 10,5 proc. do 113,1 mln zł, ma nadzieję na utrzymanie tej dynamiki w 2011 roku i dalszy wzrost zysków -...

d46klr8
d46klr8

15.02. Warszawa (PAP) - TelForceOne, którego przychody wzrosły w 2010 roku o 10,5 proc. do 113,1 mln zł, ma nadzieję na utrzymanie tej dynamiki w 2011 roku i dalszy wzrost zysków - poinformował dziennikarzy wiceprezes spółki Wiesław Żywicki.

Dodał, że TelForceOne nie wyklucza wypłaty dywidendy z zysku wypracowanego w 2011 roku.

"Byłbym zadowolony, gdyby w tym roku udało się nam utrzymać ubiegłoroczną dynamikę zwiększenia przychodów. Wzrost zysku netto o przeszło 100 proc. będzie jednak trudny do utrzymania. Zasoby w postaci obniżania kosztów są już bardzo ograniczone. Spodziewam się wzrostu zysków, ale już nie w tak dużej skali" - powiedział.

W 2010 roku zysk netto TelForceOne wzrósł o 113,7 proc. do 4,3 mln zł, a EBITDA zwiększyła się o 35,3 proc. do 10,5 mln zł.

d46klr8

Wiceprezes powiedział, że czynnikami które przyczynią się do tegorocznej poprawy wyników to m.in. kolejne kontrakty z nowymi operatorami. Spółce sprzyjają także prognozy dotyczące wzrostu siły nabywczej Polaków o 6 proc., a także starzenie się społeczeństwa, co zwiększa grupę docelową sprzedawanych przez spółkę aparatów myPhone, przeznaczonych dla seniorów.

Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu (Simple Life).

TelForceOne sprzedał w 2010 roku 200.116 sztuk aparatów GSM marki myPhone, czyli o 76,6 proc. więcej niż w 2009 roku.

Aparaty komórkowe myPhone są obecnie dostępne u takich europejskich operatorów jak TELE 2 (w Chorwacji), T-Mobile (w Czechach i na Słowacji), ELISE (w Estonii), Play (w Polsce) i Si Mobil (Vodafone) na Słowenii.

d46klr8

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej.

Produkty TelForceOne są w ofercie największych sieci handlowych w Polsce takich jak: Carrefour, Tesco, Real, Saturn, Media Markt, Vobis, czy Selgros Cash&Carry.(PAP)

epo/ ana/

d46klr8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d46klr8