Trwa ładowanie...

Tesco idzie w dyskonty. Bo czuje na plecach oddech niemieckiej konkurencji

Brytyjska sieć marketów planuje utworzyć własną markę dyskontów. Na pierwszy ogień pójdzie sześćdziesiąt marketów firmy, które zostaną przekształcone w konkurencję dla Aldi czy Lidla.

Tesco idzie w dyskonty. Bo czuje na plecach oddech niemieckiej konkurencjiŹródło: flickr.com, fot: Simon Haytack
dydahe2
dydahe2

Na razie Tesco swój pomysł realizuje w Anglii, a nowa sieć dyskontów prawdopodobnie otworzy się pod nazwą Jack’s - informuje brytyjski serwis thisismoney.co.uk. Nazwa ta jest odniesieniem do Jacka Cohena, założyciela sieci. Taką nazwę próbowała zarejestrować spółka zależna firmy. Ale wynik postepowania jest nadal owiany tajemnicą.

Tesco na razie nie komentuje planów, ale na Wyspach rozpoczęła akcję rekrutacyjną. Nowym pracownikom oferuje 9 funtów za godzinę, co jest wyższym wynagrodzeniem niż standardowe w firmie.

Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Placówki dyskontowe firmy wystartowałyby we wrześniu. Dlaczego Tesco miałoby myśleć o wejściu w ten segment? Wszystko przez niemieckie sieci Aldi i Lidl, które w ciągu ostatnich pięciu lat podwoiły swój udział w rynku z 6,5 do 13 proc Tesco próbowało się bronić promocjami, nową ofertą i zamykaniem gorzej radzących sklepów. Otwarcie własnej sieci dyskontów to po prostu zmiana taktyki.

W ostatnim czasie zyski Tesco na Wyspach przekroczyły 1 mld funtów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dydahe2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dydahe2