To koniec. Dino całkowicie wycofuje ten produkt ze sprzedaży
Sieć sklepów Dino Polska poinformowała o ważnych zmianach w swoim asortymencie. Dyskont planuje całkowicie wycofać jaja z chowu klatkowego ze swoich półek. Proces likwidacji tego rodzaju jaj z oferty trwa już od kilku lat.
Dino Polska informuje, że do końca 2025 r. całkowicie zrezygnuje ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. W zamian klienci znajdą w sklepach coraz więcej jaj z chowu ściółkowego, ekologicznego i z wolnego wybiegu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Do końca 2025 r. jaja z chodu klatkowego znikną z Dino
Sieć podkreśla, że uwzględnia rosnące zapotrzebowanie na produkty przyjazne środowisku i zwierzętom oraz możliwości dostawców w zakresie dostarczania jaj innych niż klatkowe.
Spółka będzie kontynuować wycofywanie jaj klatkowych w 2025 r., z zamiarem całkowitego zakończenia ich sprzedaży do końca tego roku.
Oferta sklepów Dino opiera się głównie na produktach sprzedawanych pod markami producentów. W przypadku produktów marki własnej, które generują niewielką część obrotów, Dino Polska zobowiązała się do całkowitego wyeliminowania jaj z chowu klatkowego z procesów produkcyjnych nie później niż do końca 2027 r.
Dino szuka pracowników
W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 roku przychody Dino Polska osiągnęły 21,5 mld zł, co oznacza wzrost o 13,5 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Na koniec września sieć liczyła 2572 sklepy – o 232 więcej niż przed rokiem.
Jak pisaliśmy w WP Finanse, aktualnie na stronie internetowej Dino znajduje się aż 2400 ofert pracy w różnych kategoriach, takich jak markety, magazyny, centrala i praca w terenie. Dino szuka pracowników marketów, ale nie tylko. Dyskont szuka także m.in. prawników.
Na stanowisku kasjera w Dino według danych z portalu indeed.com wynagrodzenie średnio wynosi około 4300 zł brutto miesięcznie, co odpowiadała ubiegłorocznej płacy minimalnej w Polsce.