TP publikuje wskaźniki jakości usług KPI
5.11.Warszawa(PAP) - Telekomunikacja Polska rozpoczęła cykliczną
publikację wskaźników, która ma pozwolić na monitoring, czy spółka
nie dyskryminuje operatorów alternatywnych -...
05.11.2008 | aktual.: 06.11.2008 14:49
5.11.Warszawa(PAP) - Telekomunikacja Polska rozpoczęła cykliczną publikację wskaźników, która ma pozwolić na monitoring, czy spółka nie dyskryminuje operatorów alternatywnych - poinformował na konferencji prasowej Maciej Rogalski, dyrektor pionu współpracy regulacyjnej Grupy TP.
"Naszym podstawowym celem jest zapewnienie tego, aby operatorzy alternatywni nie byli dyskryminowani" - powiedział Rogalski.
"Zjawisko dyskryminacji pozacenowej, czyli pogarszania sytuacji klientów innych operatorów np. poprzez dostarczanie im usług z opóźnieniem czy przewlekłe usuwanie usterek i awarii, może być jednym z głównych powodów do podjęcia decyzji o podziale TP. Cykliczne publikowanie wskaźników KPI (Key Performance Indicators) pozwoli na bieżący monitoring traktowania alternatywnych operatorów przez TP" - podała Grupa TP w komunikacie prasowym.
W najbliższych dniach planowana jest publikacja raportu przygotowanego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który ma ocenić zasadność podziału telekomu. Raport dotyczący skutków podziału TP SA ma wpłynąć do UKE do 20 listopada.
Prezes UKE Anna Streżyńska zapowiedziała, że decyzję o ewentualnym podziale TP SA podejmie na przełomie listopada i grudnia.(PAP)
epo/ gor/