Trwa ładowanie...
d3vb8qh

TP SA podtrzymuje cel osiągnięcia 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 r. (opis)

08.06. Warszawa (PAP) - Prezes Telekomunikacji Polskiej podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 roku oraz pozytywny wpływ na EBITDA w...

d3vb8qh
d3vb8qh

08.06. Warszawa (PAP) - Prezes Telekomunikacji Polskiej podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 roku oraz pozytywny wpływ na EBITDA w wysokości ok. 100 mln zł w ciągu pięciu lat dzięki rozpoczęciu współpracy z TVN.

"Nie zmieniamy tego celu (dot. 1 mln klientów telewizji - PAP) i nie jest to zbyt ambitny cel" - powiedział dziennikarzom prezes Maciej Witucki.

Pytany o kolejne założenie, 100 mln zł korzyści na EBITDA, Witucki odpowiedział: "podtrzymujemy to, o czym mówiliśmy. Założenia biznesowe zostały wtedy (przy podpisywaniu umowy w październiku 2010 r. - PAP) określone, podtrzymujmy to, co deklarowaliśmy".

Prezes Witucki zapewnił, że TP SA będzie podawała w swoich raportach liczbę klientów tak, żeby można było odróżnić liczbę klientów podstawowego pakietu telewizyjnego TP oraz tych ze współpracy z platformą "n".

TVN i TP SA od 9 czerwca rozpoczną sprzedaż wspólnych usług telewizyjnych i internetowych. Klienci usług telewizyjnych TP będą mogli korzystać z pakietów telewizji "n" zawierających 27 kanałów w jakości HD, a klienci telewizji "n" zyskają dostęp do szybkiego internetu grupy TP. To efekt podpisanej w październiku 2010 r. umowy pomiędzy grupą TP i grupą TVN. (PAP)

bas/ morb/ asa/

d3vb8qh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3vb8qh