Trudne czasy płatnej telewizji. Klienci kręcą nosem
Dziś płatną telewizję w Polsce ma 66 proc. z 13,5 mln gospodarstw domowych, prawie 10 proc. mniej niż kilka lat temu.
18.12.2015 | aktual.: 18.12.2015 06:49
27 proc. klientów myślało w ostatnim roku o rezygnacji z płatnej telewizji - wynika z ,,Projektu cyfrowizja II", badania agencji mediowej MEC, a informuje o tym ,,Gazeta Wyborcza".
Dziś płatną telewizję w Polsce ma 66 proc. z 13,5 mln gospodarstw domowych, prawie 10 proc. mniej niż kilka lat temu. Największym graczem na rynku jest Cyfrowy Polsat z 3,5 mln klientów. Dalej plasują się NC+ z blisko 2,1 mln abonentów i UPC z 1,2 mln.
Wśród badanych, którzy w ciągu ostatniego roku porzucili płatną telewizję, ponad połowa jako główny powód podaje atrakcyjność oferty bezpłatnej naziemnej telewizji. Dla blisko 50 proc. decydująca była cena.
Zobacz także: