TVN liderem cennikowych wpływów z reklam po trzech kwartałach 2009 r.

7.10.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-wrzesień 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,83 mld zł (dane nie...

7.10.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-wrzesień 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,83 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 1,9 proc. więcej niż w takim samym okresie 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1,75 mld zł, czyli o 8,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 1,18 mld zł, czyli o 20,7 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z reklam o 19,4 proc. do 756,9 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdareklama

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)