TVN liderem cennikowych wpływów z reklam w pierwszym półroczu 2009
2.7.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-czerwiec 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,374 mld zł (dane nie...
02.07.2009 | aktual.: 02.07.2009 10:39
2.7.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-czerwiec 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,374 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 7,3 proc. więcej, niż w takim samym okresie 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na drugie miejsce spadła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1,116 mld zł, czyli o 12,7 proc. mniej niż w pierwszej połowie 2008 roku.
Na trzeciej pozycji pozostała TVP1 z kwotą 856 mln zł, czyli o 23,3 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z reklam o 25,6 proc. do poziomu 576 mln zł.(PAP)
epo/ gor/