Trwa ładowanie...
dman1cp
media
09-02-2009 10:02

TVN miał największe wpływy z reklam w styczniu 2009

9.2 Warszawa(PAP) - TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe
w styczniu 2009 roku i wyniosły one 124,9 mln zł, co oznacza
wzrost o 6,2 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła...

dman1cp
dman1cp

9.2 Warszawa(PAP) - TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe w styczniu 2009 roku i wyniosły one 124,9 mln zł, co oznacza wzrost o 6,2 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy spadły o 11,5 proc. do 107,9 mln zł - wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.

Na trzecim miejscu była TVP1, której wpływy reklamowe wzrosły o 18 proc. do 95,7 mln zł. Na czwartej pozycji TVP2 z 64,4 mln zł (wzrost o 32,8 proc.)

TV Puls uplasował się na dziewiątym miejscu, a jego wpływy z reklam spadły o 23,3 proc. do 12,3 mln zł. TVN24 był jedenasty z 10 mln wpływów reklamowych, co oznacza spadek 9,5 proc.(PAP)

epo/ gor/

dman1cp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dman1cp