TVN miał największe wpływy z reklam w styczniu 2009
9.2 Warszawa(PAP) - TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe
w styczniu 2009 roku i wyniosły one 124,9 mln zł, co oznacza
wzrost o 6,2 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła...
09.02.2009 | aktual.: 09.02.2009 10:26
9.2 Warszawa(PAP) - TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe w styczniu 2009 roku i wyniosły one 124,9 mln zł, co oznacza wzrost o 6,2 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy spadły o 11,5 proc. do 107,9 mln zł - wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.
Na trzecim miejscu była TVP1, której wpływy reklamowe wzrosły o 18 proc. do 95,7 mln zł. Na czwartej pozycji TVP2 z 64,4 mln zł (wzrost o 32,8 proc.)
TV Puls uplasował się na dziewiątym miejscu, a jego wpływy z reklam spadły o 23,3 proc. do 12,3 mln zł. TVN24 był jedenasty z 10 mln wpływów reklamowych, co oznacza spadek 9,5 proc.(PAP)
epo/ gor/