TVN miał w I kw. '10 największe wpływy z reklam; wzrost o 17,9 proc. do 599,3 mln zł
06.04. Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2010 roku największe cennikowe wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego zanotował TVN. Wyniosły one 599,3 mln zł, czyli były o 17,9 proc....
06.04. Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2010 roku największe cennikowe wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego zanotował TVN. Wyniosły one 599,3 mln zł, czyli były o 17,9 proc. większe niż rok wcześniej - podał Presserwis na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Przychody Polsatu wyniosły w pierwszym kwartale tego roku 565,9 mln zł (wzrost o 22,9 proc. r/r), TVP 1 - 513,1 mln zł (wzrost o 38,6 proc.), a TVP 2 - 324,4 mln zł (wzrost o 25,3 proc.).
W samym marcu tego roku najwyższe wpływy miał TVN - 315 mln zł (wzrost o 19,7 proc. r/r). Polsat zarobił cennikowo 274,2 mln zł (wzrost o 28 proc.), TVP 1 - 221,1 mln zł (wzrost o 36,5 proc.), a TVP 2 - 154,7 mln zł (wzrost o 30,2 proc.).(PAP)
bas/ gor/