TVN oczekuje średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w tym roku

Warszawa, 06.02.2015 (ISBnews) - TVN oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej osiągnie stopę wzrostu na średnim jednocyfrowym poziomie, na tle poprawy o 4,8% w roku 2014, podała spółka.

06.02.2015 | aktual.: 06.02.2015 09:23

"Rok 2015 przyniesie dalszą poprawę wyników w efekcie przyspieszenia wzrostu gospodarki oraz rynku reklamowego: PKB powinien rosnąć ponad 3,3%, głównie pod wpływem silnego popytu krajowego i konsumpcji indywidualnej; Oczekujemy, że rynek reklamy telewizyjnej osiągnie stopę wzrostu na średnim jednocyfrowym poziomie, na tle poprawy o blisko 5% w roku 2014" - czytamy w prezentacji wynikowej.

TVN podał, że w 2014 r. wzrost rynku reklamy TV wyniósł 4,8% i był zgodny z oczekiwaniami spółki (zakładała ona wzrost "jednocyfrowy niski do średniego").

Wzrost przychodów TVN związanych z reklamą wyniósł w ub.r. 5,1%, zaś wzrost przychodów ogółem sięgnął 3,6%. W 2014 r. około 71,7% przychodów grupy pochodziło z reklam telewizyjnych.

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)