TVN spodziewa się wzrostu rynku reklamy 5‑6 proc. w 2011

22.02. Warszawa (PAP) - TVN na podstawie prognoz makroekonomicznych spodziewa się wzrostu rynku reklamy w 2011 roku o 5-6 proc. Rynek reklamy telewizyjnej ma wzrosnąć w wysokim...

22.02.2011 | aktual.: 22.02.2011 08:08

22.02. Warszawa (PAP) - TVN na podstawie prognoz makroekonomicznych spodziewa się wzrostu rynku reklamy w 2011 roku o 5-6 proc. Rynek reklamy telewizyjnej ma wzrosnąć w wysokim jednocyfrowym poziomie - podała spółka w raporcie.

"Prognozy makroekonomiczne stanowią podstawę dla spodziewanego wzrostu rynku reklamy w przedziale 5-6 proc." - napisano.

"Przewiduje się przyspieszenie wzrostu rynku reklamy, w tym rynku telewizyjnego na wysokim jednocyfrowym poziomie, a rynku online o kilkanaście procent" - dodano.

Grupa TVN oczekuje, że jej segmenty TV i online utrzymają swoje udziały rynkowe.(PAP)

epo/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediatvn sagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)