TVN spodziewa się wzrostu rynku reklamy 5‑6 proc. w 2011
22.02. Warszawa (PAP) - TVN na podstawie prognoz makroekonomicznych spodziewa się wzrostu rynku reklamy w 2011 roku o 5-6 proc. Rynek reklamy telewizyjnej ma wzrosnąć w wysokim...
22.02.2011 | aktual.: 22.02.2011 08:08
22.02. Warszawa (PAP) - TVN na podstawie prognoz makroekonomicznych spodziewa się wzrostu rynku reklamy w 2011 roku o 5-6 proc. Rynek reklamy telewizyjnej ma wzrosnąć w wysokim jednocyfrowym poziomie - podała spółka w raporcie.
"Prognozy makroekonomiczne stanowią podstawę dla spodziewanego wzrostu rynku reklamy w przedziale 5-6 proc." - napisano.
"Przewiduje się przyspieszenie wzrostu rynku reklamy, w tym rynku telewizyjnego na wysokim jednocyfrowym poziomie, a rynku online o kilkanaście procent" - dodano.
Grupa TVN oczekuje, że jej segmenty TV i online utrzymają swoje udziały rynkowe.(PAP)
epo/ jtt/