Udział TVN w oglądalności w kwietniu spadł do 14,63 proc.

4.5.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w
kwietniu 2009 roku spadł rok do roku do 14,63 proc. z 17,05 proc.
Stacja spadła z trzeciej na czwartą pozycję za...

04.05.2009 | aktual.: 04.05.2009 09:13

4.5.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w kwietniu 2009 roku spadł rok do roku do 14,63 proc. z 17,05 proc. Stacja spadła z trzeciej na czwartą pozycję za TVP1, TVP2 i Polsatem - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem w kwietniu 2009 roku była TVP1, która zanotowała spadek udziału w rynku do 21,98 proc. z 23,30 proc. Druga w rankingu TVP2 miała 15,45 proc. udziału wobec 17,35 proc. rok wcześniej.

Na trzecie miejsce awansowała Telewizja Polsat, która zanotowała spadek oglądalności do 15,07 proc. z 15,37 proc.

Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (4,25 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (2,95 proc.)

W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - liderem w kwietniu 2009 roku była nadal TVP1, której udział spadł do 18,50 proc. z 20,06 proc.

Na drugie miejsce w tej grupie awansował Polsat, którego udział spadł do 17,31 proc. z 17,99 proc.

Na trzecie miejsce spadła TVN, której udział spadł do 16,64 proc. z 18,80 proc.

Czwarte miejsce utrzymała TVP2, a jej udział w grupie komercyjnej spadł rok do roku do 14,35 proc. z 15,97 proc. (PAP)

bas/ pam/

Źródło artykułu:PAP
mediatvnoglądalność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)