Udział TVN w oglądalności w lutym spadł do 13,19 proc.

3.3.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności udział TVN w lutym
2009 roku spadł rok do roku o 2,04 pkt proc., do 13,19 proc.
Stacja spadła z trzeciej na czwartą pozycję za TVP1,...

03.03.2009 | aktual.: 03.03.2009 11:00

3.3.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności udział TVN w lutym 2009 roku spadł rok do roku o 2,04 pkt proc., do 13,19 proc. Stacja spadła z trzeciej na czwartą pozycję za TVP1, TVP2 i Polsatem - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności w lutym 2009 roku była TVP1, która zanotowała spadek udziału w rynku o 1,86 pkt proc., do 23,63 proc. Druga w rankingu TVP2 straciła 0,96 pkt proc. i ma obecnie 16,02 proc. udziału.

Na trzecie miejsce awansowała telewizja Polsat, która zanotowała jednak spadek oglądalności o 0,31 pkt proc., do 14,47 proc.

Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (4,23 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (3,17 proc.)

W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - liderem w lutym 2009 roku była nadal TVP1, której udział spadł o 2,28 pkt proc., do 19,56 proc.

Drugie miejsce w tej grupie utrzymał Polsat, którego udział wzrósł o 0,02 pkt proc., do 17,54 proc.

Na trzecie miejsce awansowała TVP2, pomimo spadku udziałów o 0,48 pkt. proc., do 15,08 proc.

Na czwarte miejsce z trzeciego spadł TVN. Jego udział w grupie komercyjnej spadł rok do roku o 2,36 pkt proc., do 14,79 proc. (PAP)

pr/ pam/

Źródło artykułu:PAP
mediatvnoglądalność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)