UPC/Aster na koniec I kw. '12 miał 662.700 klientów tv cyfrowej i 800.300 internetu
11.05. Warszawa (PAP) - UPC Polska (łącznie z Aster), dostawca usług telewizji, Internetu i telefonii, na koniec pierwszego kwartału 2012 roku miał 1.492.900 klientów, którzy...
11.05.2012 | aktual.: 11.05.2012 09:38
11.05. Warszawa (PAP) - UPC Polska (łącznie z Aster), dostawca usług telewizji, Internetu i telefonii, na koniec pierwszego kwartału 2012 roku miał 1.492.900 klientów, którzy korzystali z 2.537.200 usług, w tym 662.700 abonentów telewizji cyfrowej, 678.000 telewizji analogowej, 800.300 użytkowników Internetu oraz 396.200 telefonii - poinformował w komunikacie UPC Polska.
UPC Polska podała, że w ubiegłym kwartale wzrosły liczby abonentów wszystkich usług cyfrowych UPC: telewizji cyfrowej o 29.700, szerokopasmowego Internetu o ponad 13.500 oraz klientów korzystających z telefonii stacjonarnej o 24.100.
Spółka podała też, że w marcu, po ukończeniu procesów inwestycyjnych, UPC udostępniło nowe portfolio usług cyfrowych także w byłej sieci Aster, dzięki czemu od końca I kwartału wszyscy abonenci mogą teraz korzystać z pełnej oferty UPC.
UPC Polska zmodernizowało blisko 93 proc. dwukierunkowej sieci do technologii DOCSIS 3.0, dzięki czemu zapewnia dostęp do ultraszybkiego Internetu o prędkości do 150 Mb/s dla ponad 2,2 mln gospodarstw domowych.
Na koniec czwartego kwartału 2011 roku UPC Polska miała łącznie 1.492.900 klientów, którzy korzystali z 2.494.400 usług, w tym z 626.100 usług telewizji cyfrowej, 727.300 telewizji analogowej, 775.800 internetu oraz 365.200 telefonii.
UPC Polska i Aster jest częścią Liberty Global, Inc. (PAP)
bas/ ana/