Virgin Mobile zarejestrował numer niemal 150 tys. klientów w ciągu 3 miesięcy
Warszawa, 10.10.2016 (ISBnews) - Virgin Mobile zarejestrował numer prawie 150 tys. klientów w ciągu 3 miesięcy, podał operator.
10.10.2016 13:21
"W ciągu 3 miesięcy prawie 150 tys. klientów Virgin Mobile zarejestrowało swój numer. Operator oferuje rejestrację bez wychodzenia z domu, a także szybko rozszerza liczbę punktów stacjonarnych, w których można zarejestrować kartę" - czytamy w komunikacie.
"Ustawowy obowiązek rejestracji numerów w ofercie na kartę był wprowadzany w ekspresowym tempie. Mimo tego poradziliśmy sobie bez własnej sieci sprzedaży i obecnie już niemal 35% klientów zarejestrowało swój numer w Virgin Mobile. Cały proces przebiega bardzo sprawnie, a my z naszej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby rejestracja była dla użytkownika wygodna i bezpieczna" - powiedział dyrektor marketingu Virgin Mobile Piotr Suchodolski, cytowany w komunikacie.
Virgin Mobile oferuje swoim klientom rejestrację bez wychodzenia z domu. Równolegle prowadzi rejestrację stacjonarną. Obecnie ma już blisko 7 tys. punktów partnerskich, a do końca roku planuje nawet kilkadziesiąt tysięcy.
Użytkownicy, którzy aktywowali swoją kartę przed 25 lipca br., na rejestrację mają czas do 1 lutego 2017 roku. W przypadku niedopełnienia obowiązku - usługi zostaną wyłączone.
Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.
(ISBnews)