W 2011 roku TVN miał 3,26 mld zł wpływów z reklam, Polsat 3,06 mld zł

27.01. Warszawa (PAP) - W 2011 roku największe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Wpływy TVN sięgnęły poziomu 3,26 mld zł. Na drugim miejscu znalazł się...

27.01.2012 | aktual.: 27.01.2012 17:08

27.01. Warszawa (PAP) - W 2011 roku największe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Wpływy TVN sięgnęły poziomu 3,26 mld zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z wpływami rzędu 3,06 mld zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

Poniżej przedstawiamy wpływy reklamowe stacji telewizyjnych w 2011 roku (w PLN).

2011 2010 TVN 3 256 974 001 3 096 745 883 Polsat 3 059 580 541 2 873 959 140 TVP 1 2 067 286 006 2 306 227 726 TVP 2 1 460 040 808 1 545 187 118 VIVA Polska 514 983 230 577 212 615 AXN 382 688 758 452 291 108 TVN 24 323 662 792 318 620 955 TV 4 303 116 230 258 345 107 Discovery Channel 300 852 420 271 302 100 MTV 231 664 035 273 491 225 TV Puls 175 026 269 573 668 102 4fun.tv 61 640 998 330 847 465

monitorowane stacje razem 14 546 233 381 14 880 878 798 kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)