Trwa ładowanie...
d4javyz

W tyg. zakończonym 04.11 TVN miał 75,29 mln zł wpływów z reklam, Polsat 59,31 mln zł

08.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 29 października do 4 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,02...

d4javyz
d4javyz

08.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 29 października do 4 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,02 proc., co oznacza 75,29 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 14,20 proc., czyli wpływami rzędu 59,31 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 38,01 mln zł, czyli 9,12 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 35,69 mln zł, co daje 8,55 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 9,82 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,35 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 417,74 mln zł wobec 437,13 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ jtt/

d4javyz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4javyz