W tyg. zakończonym 17.06 TVN miał 56,71 mln zł wpływów z reklam, Polsat 48,88 mln zł

21.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 11 do 17 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,7 proc., co oznacza...

21.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 11 do 17 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,7 proc., co oznacza 56,71 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 15,26 proc., czyli wpływami rzędu 48,88 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 47,46 mln zł, czyli 14,82 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 20,89 mln zł, co daje 6,52 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 6,67 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,08 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 320,29 mln zł wobec 336,53 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)