Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w kwietniu '09 o 29,3 proc.
18.5.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w kwietniu 2009 roku o 29,3 proc. w ujęciu
rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 25,3...
18.05.2009 | aktual.: 18.05.2009 10:13
18.5.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w kwietniu 2009 roku o 29,3 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 25,3 proc., "Dziennika" spadły o 46,7 proc., zaś "Faktu" spadły o 7,4 proc. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Expert Monitora.
Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w kwietniu 2009 roku spadły o 22,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 197,5 mln zł.
Cennikowe wpływy z reklam "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadły w kwietniu 2009 roku do 67,18 mln zł z 95,04 mln zł.
Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska", wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 25,43 mln zł wobec 28,81 mln zł rok wcześniej.
Na trzecie miejsce z piątego przesunął się "Fakt" (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 16,67 mln zł wobec 18,0 mln zł.
Czwarte miejsce utrzymała "Rzeczpospolita" (Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 14,02 mln zł wobec 18,77 mln zł.
Na piąte miejsce z trzeciego spadł "Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 11,13 mln zł z 20,88 mln zł.(PAP)
bas/ gor/