Trwa ładowanie...
d1j2xoa

Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w kwietniu '09 o 29,3 proc.

18.5.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w kwietniu 2009 roku o 29,3 proc. w ujęciu
rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 25,3...

d1j2xoa
d1j2xoa

18.5.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w kwietniu 2009 roku o 29,3 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 25,3 proc., "Dziennika" spadły o 46,7 proc., zaś "Faktu" spadły o 7,4 proc. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Expert Monitora.

Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w kwietniu 2009 roku spadły o 22,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 197,5 mln zł.

Cennikowe wpływy z reklam "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadły w kwietniu 2009 roku do 67,18 mln zł z 95,04 mln zł.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska", wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 25,43 mln zł wobec 28,81 mln zł rok wcześniej.

d1j2xoa

Na trzecie miejsce z piątego przesunął się "Fakt" (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 16,67 mln zł wobec 18,0 mln zł.

Czwarte miejsce utrzymała "Rzeczpospolita" (Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 14,02 mln zł wobec 18,77 mln zł.

Na piąte miejsce z trzeciego spadł "Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 11,13 mln zł z 20,88 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

d1j2xoa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1j2xoa