Wpływy z reklam telewizji w listopadzie '08 wzrosły o 20,2 proc. do 1,4 mld zł

22.12.Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam w telewizji wzrosły w
listopadzie 2008 roku do 1,37 mld zł z 1,14 mld zł rok wcześniej -
wynika z raportu Expert Monitor dla...

22.12.2008 | aktual.: 22.12.2008 10:13

22.12.Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam w telewizji wzrosły w listopadzie 2008 roku do 1,37 mld zł z 1,14 mld zł rok wcześniej - wynika z raportu Expert Monitor dla Wirtualnemedia.pl. Wydatki reklamowe ogółem wyniosły w listopadzie 2008 roku 2,28 mld zł wobec 2,02 mld zł rok wcześniej.

Wpływy reklamowe radia wzrosły w listopadzie 2008 roku do 211,3 mln zł z 189,0 mln zł, a gazet spadły do 251,4 mln zł z 265,5 mln zł.

Magazyny zwiększyły w listopadzie 2008 roku wpływy z reklam do 278,5 mln zł z 275,1 mln zł.

Przychody z reklam outdooru wzrosły do 103,7 mln zł z 98,8 mln zł.

Kina zanotowały wpływy z reklam na poziomie 66,5 mln zł wobec 46,8 mln zł rok wcześniej.

Dane oparte są na wpływach z autopromocją.(PAP)

bas/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediareklamagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)