Wskaźnik medialności recesji w marcu wzrósł o 44 proc. - PRESS-SERVICE
17.04. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w marcu wyniósł 378 pkt., co oznacza wzrost o 44 proc. w stosunku do lutego - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring...
17.04.2013 | aktual.: 17.04.2013 14:38
17.04. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w marcu wyniósł 378 pkt., co oznacza wzrost o 44 proc. w stosunku do lutego - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
"Głównie sprawy zagraniczne wpłynęły na gwałtowny marcowy wzrost wskaźnika medialności recesji. Osiągnął on 378 punktów, co oznacza podniesienie jego wartości aż o 44 proc. w stosunku do lutego - podano.
"Jeszcze w lutym WMR był niższy o 116 punktów. W marcu osiągnął najwyższą wartość od października 2012. Wcześniej wskaźnik znajdował się na wyższym poziomie w lutym ubiegłego roku. O recesji w mediach mówiło się częściej zwłaszcza za sprawą sytuacji międzynarodowej. Niemal 22 proc. poddanych analizie publikacji dotyczyło problemów ekonomicznych na Cyprze. Dziennikarze z dużą uwagą śledzili rozwój sytuacji i donosili o bezprecedensowym pomyśle uszczuplenia bankowych depozytów w celu ratowania gospodarki" - dodano. (PAP)
map/ ana/