5. Melodia (Biedronka) 10,3 proc.
Piątym najczęściej wskazywanym przez internautów papierem okazała się marka własna Biedronki Melodia - jednocześnie najbardziej ekonomiczny wybór w naszym teście papierów toaletowych.
- Cieszymy się, że dostępny w naszych sklepach papier Melodia zajął pierwsze miejsce w opublikowanym przez państwa redakcję teście papierów toaletowych - komentuje biuro prasowe Jeronimo Martins. - Zaznaczamy, że ustawicznie pracujemy nad rozwojem i poprawą naszej oferty, zarówno pod względem jakości, jak i szaty graficznej produktów. Dużą uwagę przywiązujemy także do tego, aby na opakowaniach oferowanych przez nas produktów klienci mogli znaleźć dokładne informacje dotyczące ich parametrów (takich jak: gramatura, jakość, długość rolki, liczba listków) - zapewnia właściciel Biedronki.
Przypomnijmy, że na opakowaniu zbadanym w naszym teście nie podano informacji o wadze papieru, a Melodia była najlżejszym produktem w zestawieniu.