Wzrost rynku reklamy TV o 7‑9 proc., reklamy w internecie o 15‑19 proc. w 2012 - TVN
11.08. Warszawa (PAP) - TVN spodziewa się, że w 2012 roku rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie o 7-9 proc., a rynek reklamy internetowej wzrośnie o 15-19 proc. zarówno w 2011, jak i...
11.08. Warszawa (PAP) - TVN spodziewa się, że w 2012 roku rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie o 7-9 proc., a rynek reklamy internetowej wzrośnie o 15-19 proc. zarówno w 2011, jak i 2012 roku - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej szef relacji inwestorskich TVN Tomasz Poźniak.
Z kolei prezes TVN Markus Tellenbach podtrzymał zapowiedzi, że platforma "n" będzie miała na koniec 2011 roku 900 tys. abonentów.
Na koniec drugiego kwartału platforma "n" miała 826 tys. abonentów. (PAP)
bas/ pr/ asa/