Trwa ładowanie...

Żabka będzie miała nową konkurencję. Znana sieć wchodzi do gry

Sieć Lewiatan chce uszczknąć coś dla siebie z rynku niewielkich sklepów, w których robi się szybkie zakupy, a do tego można dostać coś ciepłego do jedzenia i picia. Będzie więc uruchamiać nowe placówki pod szyldem Lewiatan w chwilę. Projekt ma wystartować już niedługo.

Żabka będzie miała nową konkurencję. Znana sieć wchodzi do gry Żabka będzie miała nową konkurencję. Znana sieć wchodzi do gry Źródło: money.pl, fot: Rafał Parczewski
d47ri0x
d47ri0x

Pierwszy sklep spod szyldu Lewiatan w chwilę ma zostać otwarty jeszcze w pierwszym kwartale tego roku - podaje portal Wiadomości Handlowe. Taką nazwę dostaną placówki z kategorii convenience, czyli wygodnych, niewielkich sklepów z najpotrzebniejszymi produktami.

Lewiatan chce otwierać mniejsze sklepy

- To koncept sklepu mniejszego, w formacie, który poza typowymi misjami zakupowymi często odpowiada na specyficzne oczekiwania konsumentów dokonujących szybkich zakupów po drodze czy też przy okazji. Obserwujemy zapotrzebowanie na tego typu koncept - powiedział serwisowi prezes Lewiatan Holding Robert Pękas.

Lewiatan złożył wniosek o rejestrację znaku towarowego "Lewiatan w chwilę" 7 lutego - podaje portal dlahandlu.pl. Zgodnie z klasyfikacją obejmuje on m.in. usługi sprzedaży detalicznej i hurtowej, w tym sprzedaży za pośrednictwem internetu, a także usługi w zakresie żywności i napojów na wynos czy usługi w zakresie sprzedaży posiłków na wynos.

"Inflacja zerwała się z łańcucha". Grozi nam 10 proc.

Nowe logo ma co do zasady pojawić się przy sklepach, które mają mniej niż 100 metrów kwadratowych powierzchni. Dotyczy to zarówno placówek, które dopiero powstaną, jak i tych już działających.

d47ri0x

Będzie konkurencja dla Żabki

Plan Lewiatana oznacza, że wyrośnie konkurencja takim sieciom jak Żabka, Carrefour Express, Stokrotka Express, 1minute czy Spar Express. Zgodnie z deklaracjami Lewiatana z jego strony internetowej, jest to trzecia co do wielkości siecią handlowa w Polsce i największa polska sieć franczyzowa. Sieć liczy ponad 3,2 tys. placówek handlowych prowadzonych przez 2,1 tys. niezależnych przedsiębiorców.

Z kolei Żabka - najsilniejszy gracz w kategorii sklepów convenience - ma już 8 tys. placówek prowadzonych przez ponad 6 tys. franczyzobiorców.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d47ri0x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47ri0x