Żabka na każdym rogu. Sieć otwiera kolejne sklepy
Żabka chce powiększyć sieć do 6 tys. sklepów na koniec tego roku z 5 817 placówek obecnie - poinformował prezes Tomasz Suchański. Zapowiedział też, że w połowie przyszłego roku wszystkie sklepy sieci będą już funkcjonować w nowym formacie.
"Nasze nowe cele otwarć sklepów to tzw. punkty tranzytowe w Warszawie - są to nowe formaty i mniejsze w miejscach, gdzie jest duży ruch klientów. Tam będziemy się pojawiać" - dodała wiceprezes ds. komercyjnych Anna Grabowska.
Firma podkreśla, że mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie.
"Dziś z odmienionym logo działa już 4 694 spośród 5 817 placówek. Sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. To sprawi, że cała sieć będzie funkcjonować pod jednym, wspólnym logo" - czytamy w komunikacie.
Czytaj także: Mike Tyson w Żabce. Nowe spoty sieci
Żabka podkreśla, że inwestuje w nowe kanały komunikacji z klientami, a także buduje swoje marki własne, związane z misjami konsumenckimi. Obecnie 10 proc. całej organizacji zaangażowane jest w proces digitalizacji.
"W przyszłym roku aplikacja Żabki - żappka będzie miała 3 mln użytkowników" - zapowiedział także Suchański.
Zobacz także: Walki w dyskontach. ulubiony sport Polaków
Obecnie aplikacja jest używana przez 1,7 mln użytkowników aplikacji. Została ona w pełni wdrożona w połowie maja br.
"Nowością w żappce są m.in. promocje na ulubione produkty. Kolejnym dodatkiem jest sekcja z produktami, które co 24 godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez sztuczną inteligencję. W ich przypadku klient otrzymuje jednoczesną gwarancję najlepszej ceny" - napisano także w komunikacie.
Czytaj także: Żabka naprawi rower, potem ściągnie do sklepu
Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5 800 placówek prowadzonych przez ponad 4 000 franczyzobiorców pod marką Żabka.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl